BABY OM DET ÄNDÅ VAR SÅ ENKELT

Är det bara mig detta stämmer in på totalt? Alltid när alla sina promblem är lösta och när man mår bättre än aldrig förr så varar det inte länge innan något händer. Sen kommer det fler och fler tills det blir en hel jävla röra med saker som jag har nada aning om hur jag ska lösa dem. Så nu sitter jag i mitt rum, utegångsförbud, helt jävla pissed of på hur falska vissa människor kan vara och har ingen aning om vad jag ska göra. Mobilen är död och jag hittar inte laddaren. Som vanligt. Jag får damp. Jdkfeowöjferoöfmerpöwkvreopökgperä. Kul.. fml.



saknardiig! kom hem!

Kommentarer
Postat av: mölly

felicia? :( <3

2011-08-12 @ 21:19:28
URL: http://ekelunds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0