HAPPY CHEY

Väckt igen av min lillebror. Rätt så okej nu när det var klockan halv 3, men ändå. Dessutom var denna gången på det mest sjukaste sättet! Han kom in i rummet med en Dart Vader mask + mantel, ställde sig bredvid min säng och började skrika. Jag vaknade och nästan sket på mig. Har aldrig fått så mycket panik i hela mitt liv... dock fick han sig en bitch-slap på masken. Det är någon sjuk reflex jag har. Om någon skrämmer mig så slår jag personen och det gör jag utan meningen. Men min lillebror började skratta istället... sjuk den killen. Som jag!

Idag ska jag också ha utegångsförbud, men dock får jag gå ut ikväll. Tack för den pappa! Ska till Karin partaaay! Awesome, ellerhur. Kameran ska med så räkna med sjuka bilder!



Tänk att i denna lilla plutten bor det ett hemskt monster som skrämmer mig och trycker upp fötterna i huvudet på mig... omg! Älskar honom ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0