KILLED BY A COP

Nu ska jag bara packa ihop lite småsaker och sen beger jag mig med bussen hem till Frida. Det blir mys och film om inget annat. Vet inte riktigt. Dock brukar det inte bli så särskilt lugnt när jag och frida är ensamma hemma, hehe. Vem vet ;) Imorgon blir det öppet hus på impulse, så där kommer jag befinna mig runt 10 på morgonen. Ska dock möta upp lite folk och sådär som inte har någon aning om vart det ligger. Ska faktiskt bli awesome. Det var så längesen jag dansade sist och jag har bara saknat det så enormt!



Haha, två extremt gamla bilder. Vad hände med mina vackra byxor liksom? :( Sen italien har jag inte sätt röken av dom :o

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ville dit, tänkte åka dit.. Men vågade inte. :c

2011-08-20 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0