MÄSTERUPPDATERAREN!


Det är rätt konstigt. Jag har fortfarande inte fattat att du är borta ännu. Jag har fortfarande inte insätt att jag aldrig någonsin kommer att få se dig igen. Röra din mjuka päls eller höra dina underbara skall. Jag saknar dig... kom tillbaka min fina chey.


Jag har feta planer inför natten. Just nu sitter jag och kollar på min tredje film för dagen. ''How to train your dragon''. Satte på den vid 12-tiden men en massa saker har kommit ivägen så den står pausad efter ca 5 min. Det är så det ska se ut! Jo, juste. Mina planer för natten. Jag ska gå ner och hämta något att käka (om jag inte börjar må illa efter en tugga som vanligt...) och sen ska jag kolla på filmen + en till. Vilken vet jag inte. Sen i och med att jag har utegångsförbud så tänker jag spendera hela dagen imorgon i sängen. Ligga och dra sig hur länge man vill. Underbart!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0