MAY I HAVE YOUR ATTENTION PLEASE?

We gonna have a problem here..

Tja! Bry inte er om det jag skrev där uppe nyss. Eminem sjöng det precis i en låt så jag bara kände för att skriva det. I alla fall.. i och med att mitt internet här hos mamma är cp i huvudet så har jag aldrig internet på morgonen. Därför kan jag inte uppdatera då, så ni vet. Men jag kommer oftast kika in efter skolan. Har varit hemma ett tag, från en riktigt chill skoldag. Engelska, slöjd, musik och biologi. Roliga ämnen och det fick snabbt. Älskar onsdagar ♥ Nu ska jag läsa lite sidor i biologiboken och sen ska jag byta om. Träning inför uppträdanted på väla, nämligen. Behövs verkligen! Inte för att jag inte kan danserna, för det kan jag. Men jag behöver rensa tankarna lite. Dansa bort sånt som inte behövs. Det hjälper faktiskt. Speciellt dancehallen. Underbart är det! Så vi ses!

Rätt längesen, men söta ändå. Jag älskar dig Frida, hoppas du förstår det!

btw.. FAAN vad jag vill ha tillbaka håret!


Kommentarer
Postat av: senita

Ny bloppis så skynda fynda!!!

Du kommer inte ångra dig!

http://entermyname.blogg.se/category/bloppis.html



Kram

2011-08-24 @ 17:34:27
URL: http://entermyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0