Sluta med dansen, helt? En av de få grejer...

dsc00488 (MMS)

Sluta med dansen, helt? En av de få grejerna som ger mig ett långvarigt leende på läpparna är just dansen. Lyckan är obeskrivlig och man kan faktiskt inte förstå vad jag menar tills man upplever det själv. Nu FÅR jag inte fortsätta och det beskedet krossade mig totalt. Jag vet inte vad jag ska göra. Det är som att en enorm del av mig har försvunnit. Dans är jag. Det är den jag är! Hur fan ska jag kunna fortsätta leva när jag måste vänta ett år (tills jag börjar på gymnasiet) för att få dansa igen. Det går inte... Dessutom har jag en del problem som får ni att må skit. Vad i helvete ska få mig att må bra igen? Pappa. Jag kommer ALDRIG förlåta dig.


Kommentarer
Postat av: Emma

URSÄKTA?!

varför? då får du fan smygdansa på rummet felle..

2011-08-31 @ 21:49:45
URL: http://bfab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0