Bottoms Up!

Tacos klockan halv tolv på kvällen är aldrig helt fel. Sitter och käkar min tredje och är övermätt, hehe. Ska sova aldelles strax. Ska bara fixa lite småsaker och sådär. Imorgon drar jag till mamma, eftersom att hennes vecka börjar imorgon. Då har jag cam och då blir det dagens outfit lite oftare. Fett nice, ellerhur?

(Jag) - Blää... känner att jag luktar som en ja. Lök!

(Frida) - Jag luktar som en trippelbakad lök!

Hahaha, jag tyckte kanske att det var lite roligt! :D Haha, min humor är ju bara för bäst. Men ja, jag luktar som en lök ATM. Funderar på att hoppa in i duschen nu. Annars får jag göra det senare i natt och det kommer jag inte palla. Mitt hår är dränkt i svett och resten av kroppen har tagit ett svettbad! HAHA, så går det när man är på ett 3h danspass utan paus. Men å andra sidan så gjorde man av med 1150 kalorier idag. EN HEL BEN&JERRY'S! Awesome, då behöver man inte ha ångest! :D



SKA BLI SÅ HÄR SMAL, FÖR DET ÄR JU SÅ JÄVLA FINT!
ironi på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0