dag 2 - 3!

Vilken snäll pojk jag har som påminner mig, för jag hade helt glömt bort! Vill ni veta något ganska sjukt? Jag har publicerat 5 inlägg idag, men bara 2 har kommit upp. Antingen är det fel på blogg.se atm, eftersom att dom gjorde systemuppdatering i natt eller så har jag glömt att trycka på publicera 3 gånger. Fast ne... det står på mitt arkiv att jag har publicerat, så det ska vara så. Ser ni 2 eller 5 inlägg under denna?

Day 2 - Någon du vill träffa just nu.
Wow, svår fråga. Jag vill träffa min underbara babe Johan. Fast om man får välja två så även Eminem. Men helst av allt min babe ♥

Day 3 - Min favorit årstid och varför.
Ännu en svår fråga som är för omöjlig att svara på... SOMMAREN SÅKLART! Födelsedag, Helsingborgsfestivalen, Sol, Stranden, Poolen, Resor, SOMMARLOV, en massa glass, booster och ja. Det finns så mycket mer som jag kan rabbla upp varför jag ytterst älskar sommaren. Helt jävla awesome ♥



Sena utekvällar med bästa vänner ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0