Detta är inte likt mig!

Sen när hade jag så stor scenskräck så att jag inte kan stå framför några föräldrar och snacka om McDonald's? Okej, sång-scenskräck är en annan sak, för det har jag alltid haft. Men jag har aldig någonsin varit rädd för att stå och snacka framför en grupp förut? Nu skakade jag? Asså... det är inte likt mig. Vafan händer?

Jag har kommit hem nu i alla fall och som ni kanske har märkt så gick det inte så jättebra för min del. Såg ut som ett fån när jag höll på att brusta ut i skratt när jag sa Dick. Nej, inte dickdick utan namnet dick. Vad i helvete är det med mig egentligen?

Ja... men nu ska jag bara sitta på datorn och så lite. Ska kanske kolla något trevligt program om jag pallar. Har i alla fall bestämt mig för att lägga mig tidigt. Har ju ett viktigt matte-prov imorgon. Snälla... döda mig!



åååh så vackert !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0