Do you remember?



Do you?

Har varit hemma ifrån dansen ett tag och dirr när jag logga in på msn så skrev typ 10000 pers till mig om att mitt efternamn hade varit med på tv. Ja, min farbror är med i svensk maffia. Vi har samma efternamn och det är inget vanligt namn här i sverige precis...

I alla fall, träningen körde slut på mig. 3h intensiv dans = 1800 bräna kalorier. Är inte det awesome? Men avslutade kvällen med två billy's pizzor. Hehe, tjockis ellerhur? :$

Nu ska jag jumpa in i badkaret och ducsha, så jag kommer börja gråta. VILL INTE ATT MITT HÅRFÄRG SKA GÅ UR! BUHUUU... Men ska färga om det och permanent denna gången. Mamma sa OK! :) Men dock, vill jag göra det hos frisör så det blir preciiis den färg jag vill ha det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0