död.

Hemma ifrån mässan nu. Har helt ärligt sprungit runt som en gnu, promotat mitt företag till tusen och jobbat röven av mig. Trodde vi hade en stor chans att vinna, vilket vi säkert hade men dock vann Ebbas fik! Grattis till Frida, Affe, Isabelle och Carl i alla fall! :D Bra jobbat. Är väldigt stolt över min grupp också. Eller ja, 3/4 av den :) Lite synd att michelle blev sjuk men hon hjälpte till så mycket hon kunde där hemma och skickade saker som vi behövde via mail. TACK MICHELLE! :D

Nu är jag typ död. Har aldrig ansträngt mig såhär mycket i mitt liv för något innan, men vi får i alla fall hoppas på bra betyg. Bara förlusten inte påverkar ens betyg, vilket jag inte tror. :)

Nu ska jag käka... och dö... hejdå!



Tagga morgondagen kristin! Då min bebis kommer hem till mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0