En ''rolig'' sak hände mig på lägret...




Ska berätta om en liten sak som hände mig under lägret. Ni ser denna bilden över? Så testade jag göra på en våningssäng och det gick jättebra. Dagen efter, skulle jag testa samma sak på en våningssäng som var lite högre. Det gick väll sådär...

Mina ben ramlade över huvudet så råka jag släppa händerna (som jag jag höll fast mig med i sängkanten) så jag gjorde värsta bakåtvolten och landade på rumpan med benen utspretade. Jag landade så pass perfekt, så skulle jag ramlat några cm annorlunda så skulle jag nog varit skadad atm. Men fyfan vad jag skrattade. Fick en jävla nära-döden upplevelse. Så in i helvetes kul! Skrattade som fan! :D



Detta är märket på min rygg efter denna olyckhändelse :) Gör ont som fan FORTFARANDE. Gaaash, det svider :( Men ändå, HAHAHHA!

Kommentarer
Postat av: Camilla

var med och tävla i dagens blogg! :) http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html

2011-02-16 @ 17:34:58
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0