Fan vad jag hatar detta!

Vid sånna här tillfällen är det stort bud på att ta livet av sig. Jag verkligen hatar sega morgonar. Jag kan inte resa mig upp och ögonen vill inte hålla sig öppna, fast jag måste in i duschen. Har legat och znoozat eller hur fan det stavas i en halvtimme. Nej, fyfan för sega morgornar. Skulle kunna göra vad som helst för att bara kasta mobilen i väggen och fortsätta sova... ååååååh!

Och såklart, tisdag. Veckans absolut segaste skoldag med 80 minuters spanska i rad. Men det är bara onödigt eftersom att jag inte fattar ett skit på lektionerna, så det ända jag gör är att sitta och prata med Karin och smsa med en massa random folk. Nej, fyfan för spanksa. HATAR det!

Känner mig jätteglad idag, vilket ni kanske märker? Nej, förhelvete. Måste hoppa in i duschen nu. Kommer säkert somna och drunkna på något konstigt vänster. Eller höger. Ja men fuck it. HEJDÅÅÅ!




Helt jävla random bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0