Horribelt!

Fick en kommentar för ett tagsen att jag skulle printscreena min statistik. Såg inte kommentaren förens idag, men här du anonyma som fråga. Här ser du min statistik de senaste 6 dagarna. :)



Man tycker ju att statistiken ska sjunka när man har uppdaterat så dåligt och tråkigt som jag har gjort denna veckan men konstigt nog så har den ökat ganska reält. Asså, visst jag brukar ha 100+ men 160 på en dag då jag uppdaterat dåligt som fan? Hmm... har man blivit länkad eller något någonstans?

Jo, men det blev ingen träning idag. Mår som fan. Istället har jag suttit hemma och kollat på 3 avsnitt av no ordinary family, vilket är en av de bästa serier som skapats. Älskar det, från början till slut. Mums.

Imorgon börjar jag 12. AWESOME! Snacka om att man kan chilla hela dagen. Dock får vi hoppas på att michelle frisknar till sig, för utan henne där på mässan kommer det inte bli kul. Jo, jag har ju Molly men vi tre tillsammans är ju bäst :( ALLA, BE FÖR MICHELLE IKVÄLL!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0