Jag tar livet av mig...

Nu har jag fått tillbaka mitt psyksjuka fysik prov. Och tror ni inte att jag får ett halvt ifrån MVG? ETT HALVT IFRÅN MVG!! Jag är medlem i Fridas klubb nu, bara för det. Fyfan för det ...

Idag har vi halv studiedag, så vi slutade nyss. HALV OCH HALV, MÅSTE DET VARA HALV HELA TIDEN!? Har en aning damp som ni ser. Nej, men har konfa vid halv 4 (HALV!?) så innan dess så ska jag la bara ta det lite lugnt och kanske städa en aning på rummet.

Egentligen började underbara dansen idag, fast nä då ska vi ha redovisning i skolan såklart exakt halv 7. (HAAALV HAUNTAR MIG!) Så missar jag underbara dansen för cp skol skit? Nä, fy i helvete vad sur jag blir. FUUUUCK!



Ge mig sommar och ett bättre humör tack!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker iallafall att betyget du fick var jättebra och det ska du vara stolt för! :)

2011-02-01 @ 13:35:34
URL: http://welcometomyworld.se
Postat av: Kristin

Sluta whina! Det var bra betyg iaf! ;D

men var du tvungen att ta den bilden närmitt hår flyyyyger upp? -.-'

älskar dig. <3

2011-02-01 @ 14:25:09
URL: http://kristinunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0