King.com

Fan vad det kan vara underhållande att sitta med en hund i famnen och spela på randomsidor. Kristin stack för ca en halvtimme sen och nu sitter jag här och taggar inför melodifestivalen. Första gången på länge som jag vill se det. Awesome right?




Nej, nu ska jag återgå till mitt egenlan här hemma. Var gärna med och spela, gå in på www.king.com och bli vän med mig och kristin. Kingsoflarod heter vi, så det är bara till att adda och utmana haha! Men om du har facebook så kan du gärna gå in på denna länken: Pictino så kan ni vara med och spela på skissa och gissa. Låter tråkigt, men det är fett kul och ett grymt bra tidsfördriv när man har tråkigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0