Mean Girls 2

Ska kolla på den nya Mean Girls filmen som kom ut nu i 2011. Ska bara ner och hämta lite mat eftersom att jag inte har käkat sen ca 2 idag och det ända jag har ätit idag är en baguett som var väldigt äcklig. Jag har varit alledelles upptagen med att locka folk till vår monter så jag har varken haft tid att dricka all den läsk jag tog med mig eller äta någonting alls. Jag borde vara hungrig och fett törstig vid det här laget, och tro mig. Det är jag!

Men som sagt, ska kolla den nya Mean girls filmen. Har hört att den ska vara bra, så det får man hoppas på. Skriver ett litet kort inlägg om vad jag tyckte om filmen.

För er som ville veta så är detta mitt 1282 blogginlägg jag skriver på denna bloggen. Som några redan vet så har jag viljat byta blogg ett tag nu, eftersom att jag är trött på fjortis-namnet feliciaofsweden. Vill ha något kort, enkelt och kommihågbart. Så ska byta blogg när jag nått 2000 inlägg så jag har lång betänktetid till ett riktigt bra namn.

Puss på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0