Monday

Herregud vad skönt det är att vakna upp av sig själv (eller, ja. Väckt av isak :@) och veta att man inte behöver stressa till skolan. Jag älskar lov mer än något annat på hela jordklotet ibland, som tillexempel nu. Tummen upp för det!

Idag har jag träning x2. Reggaeton och Streetdance. Döda mig, för jag hatar reggaeton men Frida Hultin tvningade mig. Jag hatar dig Frida... Men innan träningen så ska jag och den onda ut och dela ut lite reklam lappar för impulse. Det ska vara öppet hus där snart och det är klart att vi vill ha dit folk! Så vi ska ut på stan och dela ut lite grann. Efter det drar vi till träningen.

Om ni klickar på denna raden så kommer ni till Fridas blogg.



Saknar mitt hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0