Öronorgasm!


Usher - More ♥

Skrev ett långt inlägg innan men råkade klicka bort det så det sparades inte vilket gör mig jävligt sur. Men i alla fall, sitter såklart med olivia på varsin dator medans de andra spelar pingis. Jag börjar bli grymt på det eftersom jag smashar ut alla, men jag pallar inte vara med. Jag fryser röven av mig...

Efter skolan har jag konfa, så jag kommer inte kunna blogga. Efter det drar jag dirr in till stan för att dansa. Men dock, kommer jag slänga in ett tidsinställt inlägg just for you. Haha... även ett åsikt-inlägg.

Men börjar snart, så måste gitta.



Och jag är sååååå mycket coolare än Sophie på denna bilden. Ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0