Sega morgorna suger...

Såklart en seg morgon till som jag znoozat i snart en timme. Bra felicia, bra. Åh, fyfan! Head&Shoulders reklamen är så jävla ful så det finns inte! Har ni sätt den? Om ni inte har det, klicka på denna raden, så kommer ni till sidan. Ser ni vad patetiskt? HAHA!

Idag är det matteprov och ska jag vara ärlig så tror jag jag kommer få max VG. För MVG-uppgifterna är helt sjuka. Men, man kan aldrig vara säker. Nej, men nu måste jag skynda mig lite granna känner jag :) Vi hörs efter provet!



Grattis till en av världens vackraste personer Shakira :) Det känns overkligt att hon är 34. Hon ser ut som typ 20, men har varit känd så länge så att hon verkar som 40. Ja... det är konstigt? Men så jävla vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0