Svar på kommentarer!

I'm wearing this!:

Håret var jättefint när det var så lockigt! Har du gjort det med en speciell tång eller?

Svar: Nej, det gör jag inte. Man kan säkert göra det med tång också, men jag tror det sliter på håret mer. Jag har gjort så att jag satte upp det i en väldigt hårt spänt (och väldigt ful, hihi) bolle/knut på huvudet och sen virade ännu ett totteband runt om den för att det skulle klämma riktigt hårt. Så sover jag med det och så blir det så. Eller, ja. Jag fixar till det reält med lite hårprodukter och magiska händer men ja. :)



måste träffa dig snart o få se ditt hår!(a) & så fint de var lockigt ;) ( haha, nolifer jag är som skriver sånt här, och du vet knappt vem jag är nu va?(a)? )

Svar: Klart jag vet vem du är Millan! :D ♥ Träffade ju dig sist för två - tre veckorsen eller vad det va? Men ofc att vi får träffas någon dag! och tack så mycket btw! :D

Blir nog inget mer inlägg ikväll. Är fett trött efter danspassen. Herreguuud säger jag bara, så tufft det var. Jobbigt, men helt jävla underbart. Funderar även på att göra lite läxa nu om jag pallar... eller inte :) Godnatt sötnosar!



Mitt hjärta, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0