UNDERBARA-MENINGSLÖSA-CPSIDOR! ♥

Jag kan svära på mitt liv att detta är inte något som skrämmer er. Det är bara min bästa humor. Tror ni inte mig så kan ni stänga av ljudet :)

---> Natthumor 1 <---

---> Natthumor 2 <---

---> Natthumor 3 <---

---> Natthumor 4 <---

Jo, det kallar jag underbar humor! Förresten, ett oofficiellt nyårslöfte jag har är att ha 100+ besökare varje dag. Eftersom att min ligget som en kurva mellan 80 och 300 och att ha runt 80 lite då och då är bara onödigt. Så över 100 ska det bli + ska försöka gå över gårdagens varje dag. Får fixa det med lite spam och så :) Just nu är jag 1 ifrån gårdagens besökare. Ja... för er som ville veta :D

Btw, hon där på bilden är endast Johans :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har dansat länge, ellerhur? Hur ser din mage ut? Dansare borde ju ha fin mage eftersom att dom rör sig så mycket. Skule va snällt om du la in en bild! Kram!

2011-02-23 @ 00:09:53
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

hej jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke! du får supergärna vara med: klicka på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-12-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-02-23 @ 09:25:32
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Josefin

Sv; Tackar så mycket, du har med en väldigt fin blogg ^^)

Jag mår väl bra, hur mår du själv ? =D

2011-02-25 @ 15:07:39
URL: http://josefindaahl.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vill du bli storbloggare? :)

2011-02-27 @ 00:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0