♥ 10 RANDOM SAKER OM MIG!

Trodde verkligen att jag hade uppdaterat när jag kom hem men det gjorde jag tydligen inte. Haha... Jag har inget jävla liv så nu ska ni få en: 10 random saker om mig. Alltså, verkligen random.



* Jag sover med strumpor på, eftersom att jag har någon konstig tvångstanke att ett monster kommer att äta upp mina fötter annars. Helt sjukt?

* Varje natt i ca 2 månader har jag drömt om något som har med Harry Potter att göra.

*
När jag vaknar upp och är ensam hemma på morgonen så får jag en konstig fantasi om att min styvmamma, pappa och lillebror är inne på toaletten knäpp tysta och lyssnar på allt jag gör.

* Jag kan få sånt fnatt lite då och då. Känna att jag vill bli töntig, så jag sätter på gamla låtar som man lyssna på när man var liten och dansar och sjunger med. Typ, Hannah Montana och Camp Rock.

* Jag är i ett förhållande, som inte många vet om. Detta förhållandet har varat i över 1 år. Och nej, det är ingen kändis eller något. Men vi har faktiskt ett förhållande. Hehe, fråga inte varför jag går ut med detta här. Och nej, jag tänker inte skriva med vem eller något mer detaljerat.

* Jag kan ALLA theme-songs på disney channel. Näst in till så att jag kan alla repliker som sägs i de flesta avsnitt.

* Det sista jag gör innan jag lämnar hemmet är att borsta tänderna. Även om jag har borstat tänderna tidigare, så måste jag borsta innan jag går utanför dörren. Tvångstanke...

* Jag fick en Hannah Montana tröja i julklapp av min kusins mormor. Jag låtsades bli jäääätteglad, fast jag inte blev det. Men det var jättegulligt av henne och det är ju tanken som räknas! Majka ♥

* Min klädstil är inte egentligen jag. Jo, jag tycker om mina kläder. Men egentligen, är hiphop min stil. Magtröjor, stora munktröjor, olika färgat sport-bh osv.

* En grön groda vandrar aldrig ensam.

godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0