♥ Bättre lyss till den sträng som brast än aldrig spänna en båge.

Fina ordspråk i mina rubriker jag hr lite då och då. Men vafan, vad ska man skriva i rubrikerna? Pallar inte sånna emo texter från låtar. Nää... här ska vi vara glada! :)

Jag beger mig till skolan nu. Tänkte ta en liten bild på min outfit eftersom att jag har hittat min cam men dock så har jag råkat ta sönder BÅDA usb-uttagen i datorn. Bra Felicia... Jävligt bra! Vet inte hur jag ska fixa det. Mina G B J knappar på datorn har försvunnit också, så det är en vit liten plastgrej som sticker upp. Men det går att klicka på den. Måste väl köpa en ny dator snart, eller vad tycker ni? Haha.



Detta ser dock inte ut som sebastian krantz. Men jäävlar vad han är snygg på denna bilden. Typ... svimmar röven av mig!

Kommentarer
Postat av: elisophie

ojojo, så söt :3

2011-01-20 @ 09:59:18
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0