♥ Den som gräver en grop åt andra faller oftast i där själv.

Patetiskt med folk som inte kan stå för vad dom har gjort och skylle över det på andra. Eller vad säger ni? ;) Skrattretande, haha!

Har nästan precis kommit hem från skolan. Ska ta och plugga lite fysik nu. Allt börjar så småning om att hänga ihop nu efter ett tag. Dock har jag bara pluggat ca hälften, men är ändå inte helt säker. Har 20 sidor kvar att plugga. Jag behöver inte få panik ändå. Det är en vecka kvar och det är lite mindre 3 sidor per dag som jag måste plugga. Det är ingenting!

Men efter pluggandet så fixar jag till mig lite snabbt för att sedan dra vidare till stan. Sångpedagogen börjar idag och oj vad jag har längtat! ♥ Älskar att sjunga och jag anser inte det fel! :)



Haha, ''mycket söt'' bild ifrån mig för tre årsen i studiobåset. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0