♥ Du är allt jag vill ha, du är min räddning idag. Du är min vakra babe och jag vill dela mitt liv med dig. Och det är så att, du är allt jag har...

Wow. Kollade igenom hela min dator och hittade en massa gamla bilder i en speciell mapp som jag inte har sätt på åratal. Vet inte varför, men från ingen stans kom ett slags stort svart ''moln'' över mig och nu är jag skitdepp. På grund av dessa bilderna? Hmm... fuck då. Detta kommer verkligen hålla i sig. FAN FAN FAN!

Ja... nu ska jag kolla The Cheetah Girls 1. Fråga mig inte varför... behöver bara komma bort till andra tankar. Vi hörs imorgon. Puss!





Jag älskar dig mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Va heter låten, har den på huvudet men vetefan va den heter D:

2011-09-23 @ 22:27:09
URL: http://xbitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0