♥ DUDE! She just called you emo! OH HELL NO!! Hold my knife!

Svar på tal:

Fick två anonyma kommentarer som jag tänker svara på här i ett vackert inlägg, hehe. Fortsätt gärna kommentera för vi alla gillar kommentarer, ellerhur? :D



Vem är J?
Svar: Haha, vet inte hur många gånger om dagen jag får den frågan. ''J'' heter Johan och är min fina babe :) Känner att jag för tillfället inte kan berätta mer om det här i bloggen men kanske i framtiden.

Tycker du att du sjunger fint?
Svar: Som jag sa i ett tidigare inlägg för några dagarsen så har jag inte ett bra självförtroende. Men ja, ibland kan jag tycka det. Det är inte ofta för jag har svårt att uppskatta och lita på mig själv. Men ska jag vara ärlig så ibland. Helt ärligt... är det något fel med att tycka det? Haha, nej det är det inte faktiskt. Det är heller inte fel att inte kunna sjunga. Däremot skryta om hur bra man sjunger när man är sämst på det är fel enligt mig... haha! Men nu blev det ju off topic men ni förstår vad jag syftar på? ;)

Hoppas anonyma mesarna blev nöjda med svaren. Nu ska jag packa mina saker och vandra vidare hem till mamma. Ska somna tidigt ikväll, för ska upp vid halv 9 tiden eller något? Så sjukt tidigt :(



Anledningen till att jag aldrig ler på bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0