♥ Den cp-skadade och helt störda elisophie.devote.se gästbloggar!

NÄMEN SHA ALLIHOPA!

världens coolaste elisophie här och gästbloggar!
i skrivande stund sitter vi hemma hos mig,
vi är kristin, felicia, ellinor, amanda och hanna!
jag, felicia och kristin har bestämt oss för att dygna och ska
se hur länge vi pallar vara vakna, än så länge har vi lyckats!
och vem är jag då? ;)
jo, det ska jag säga er.
jag är elisophie,
min bloggadress är www.elisophie.devote.se alla som är coola ska kolla in den, okej? :)
jag har en väldigt annorlunda stil som heter kawaii och jag har haft mitt
hår i alla regnbågens färger!
läs om mig och alla mina åsikter, jag fotograferar och redigerar och inte ens fantasin
kan sätta stopp för mig när det gäller det! jag skriver dikter och en massa noveller
och recenserar filmer, böcker och låtar.
PUSS PÅ ER! <3
här har ni en bild på supercoole sophie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0