♥ En litet steg för mänskligheten, ett riktigt stort steg för mig som kvinna.

Idag har jag börjat med ett av mina nyårslöften. Vad det är kan jag ikke berätta eftersom att det inte är bloggvänligt. Och nej, det handlar inte om sex haha. Men ja, det är inte så trevligt för er att veta heller. Men har också ett nyårslöfte där mina betyg ska ligga på runt 300 poäng. Lycka till felicia... Jag har 255. 45 poäng är mycket att skaffa så jag sätter lite väl höga krav på mig själv, men skit samma. Jag ska lyckas.

Nu ska jag kolla lite på Not a odenary family och sen ska jag göra bild läxan till criminal minds reklamen. Vi har ju sån reklam läxa. Perfekt, ellerhur!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: elisophie

låter ju som ett bra nyårslöfte ^_^

2011-01-20 @ 09:57:54
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0