♥ Everyday, every night. I wanna see u baby, stayin' by my side. E

Har glömt att uppdatera så förlåt för det. Sophie åkte hem för ett långt tagsen. Mitt humör idag är långt ifrån bra. Är helt enkelt lite smådeppig. Men dock, kan jag inte sluta lyssna på papers ♥

Nu ska jag ner och äta något gott. Tycker att jag förtjänar det efter att ha sprungit hit och dit på busfabriken som en jävla nörd. Jag skojar inte om min lillebrors energi, den är sjuk. Han springer som en speedad apa. Fick springa efter honom över hela busfabriken. Haha ja, jag är för gammal för det. Men inget är bättre än att se sin lillebrors ögon bli sjukt stora när han ser ut över hela leklandet.





Ett par fetegamla bilder på mig och min lillebror Santino. Faktiskt, så är han min halvlillebror bara. Men jag säger lillebror :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0