♥ For you I gave my heart and turned my back against the world.

Har fasnat vid denna underbara låten här nedan. Har haft den i min spelningslista i flera månader, men har inte liksom. Lyssnat på den förens på senare tid. Fyfan vad den är underbar. Hela texten och allt. Underbar!

Usher – Papers




Har gjort om rummet nu. Det kommer att se mycket större ut sen när min bror hämtar den onödiga soffan som bara står i mitt rum. Den har inte ens sånna, sittkuddar. Helt onödig. Pappa ska hitta ett ny plats till den imorgon. När den försvinner är mitt rum fullbordat och kommer att vara mega stort. Ska bara inskaffa en eminem-poster och en OneRepublic-poster så blir rummet helt jävla perfekt. Funderar även på att inskaffa feta speglar också. Hmm... nu tänker jag lite för mycket, haha.

Det är förundransvärt hur många personer som börjar kalla mig babe när man har varit singel i en dag. Haha, vissa människor här i världen är sjuka.



Saknar det ! ♥

Nu ska jag moppa och sen börja kolla på step up 2. Sen ärre 3an som gäller. AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0