♥ Fortsätt kasta skit på mig. Det kommer bara sluta med att jag växer och slår ut som en vacker blomma istället! :)

Jag ATM:



Hmm... nog söt med min akon tröja där det ser ut som att han blinkar med ena ögat på bilden, fast han egentligen har båda ögonen öppna på tröjan?

Vill ni veta en ganska rolig sak? Jag lagade nyss mitt internet med lite silvertejp. Är inte det sick? Det finns inget som inte en rulle klister på silvrigt papper kan fixa. Helt sick... hehe.

Är jävligt trött och ska upp tidigt imorgon så detta är förmodligen det sista inlägget för kvällen. Dock är klockan bara tio, men skit samma. Ska kolla på min underbara serie No odenary family med en skål micropopcorn och mjölk. Ska somna in lika snabbt som en koma-drabbad åsna. Hehe... min humor asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0