♥ Hela livet består av tre dagar: Igår, idag och imorgon.

Har varit hemma sen hel nu och har bara suttit och chillat lite. Skolan idag bestod av: Slöjd, Lunch, Religion. Sån riktigt chilenare skoldag! Håller på att bli klar med min tröja på slöjden. Eller, ja. Det är mer än tjocktröja :) Den kommer att bli personlig och fett awesome. Längtar verkligen till nästa torsdag så att jag kan bli klar med den, hihi.

Idag ska jag ta det lite lugnt och bara fixa upp lite saker i mitt liv som faktiskt behövs. Sen ska jag på sångpedagog vid fem, vilket jag inte är särskilt taggad till. Min hals är inte sig själv idag, så det kommer inte gå så jättebra tror jag...



Den kommer inte riktigt att se ut såhär, men typ. Själva idén är så som på bilden. Men det är en annan siluett-bild och en annan text. Men ni förstår ungefär hur den kommer att se ut? Fan vad jag vill få klart den :D

Kommentarer
Postat av: simel

hej fiin blogg :))

2011-01-27 @ 15:29:17
URL: http://siimel.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror nog tröjan kommer bli jättefin felis :D

2011-01-27 @ 15:50:04
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0