♥ I hope you get to hell and Satan sticks a needle in your eye I hate your fuckin' guts, you fuckin' slut, I hope you die!

''You don't know how sick you make me. You make me fuckin' sick to my stomach every time I think of you, I puke. You must just not you may not think you do, but you do. Every time I think of you I puke.''
-
Eminem.

Ska börja fixa till mig osv nu. Mitt hår har inte varit på min sida idag, så jag måste göra något åt det bums. Hehe. Har pluggat i snart en timme, men ändå bara kommit 4 sidor extra. Kuuul. Asså, det är inte att jag är seg, utan hela jävla skitet är så drygt och tar lång tid att förstå. Hatar fysik...

Bussen går om knappt en halvtimme, så måste börja göra mig redo nu. Vi hörs när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0