IPHONE 4G!



Är så trött på min mobil! Ge mig denna skapelse, och gärna en oförstörbar. För jag är jävligt bra på att tappa saker och ting i marken... hehe. Nej, men nu är jag så enormt osmart så att jag glömmer min mobilladdare på ett random hotellrum i båstad så att jag kan inte ladda min mobil. Dessutom så har jag en riktigt ful och ett random märke så att knappt någon normal mäniska har samma laddare som jag. Typ... damp?

Nej, men har haft en fett härlig dag med frida. Cidoer, ballerina, en massa snack och utkik över havet. Är inte det underbart? Jo, verkligen. Love it! Nu skrev kristin på facebook att jag ska springa över till henne så det ska jag ta och göra nu, just so you know. Fryser röven av mig och har nio procents batteri kvar... bra? Nää...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0