♥ it feels like it was yesterday. But what the hell, it's over now :)

Gaaaash... idag är mitt humör down. Tycker vi ska ta ett skål för asswholesen. Har inte uppdaterat eftersom att det har hänt mycket detta året (Ha-Ha) så jag har inte orkat uppdatera. Sooom sagt, pga av att jag inte mår bra ATM. Känner att min privatblogg behöver uppdateras, har mycket på hjärnan som måste ut. Ja.. skit samma.

Är hos mamma nu och ska packa mina saker för att gå vidare till pappa. Det är ju hans vecka nu, men jag är jättesugen på ben n' j helt utan anledning. Ska be stina att följa med mig imorgon till hemköp för att köpa en. Haha, vad har det med saken att göra? Haha, jaja. Vi hörs sen. Kyss!



haha.. jättesöt bild på mig som kawaii! hehhee, sophies kläder och shit ;)


SISTA CHANSEN ATT FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN SOM NI HITTAR IGENOM ATT KLICKA PÅ DENNA STOOORA LÄNK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0