♥ Jag älskar dig mer än själva livet, mitt hjärta.

Nog lite läskigt när man vaknar strax innan halv 4 och går ner för att kolla vad alla gör. Men ingen är hemma. Lite läskigt. Jag menar, igår somnade 10 mäniskor här. Vi hade ''besök'' och när man vaknar så är man själv den ända som är där. Haha, jag tyckte det var läskigt :$ Och pappa svarar inte på sin mobil. Lite läskigt, men okej...

Igår somnade jag klockan 5, så jag förstår nog varför jag sov så länge. Nog normalt. Men i alla fall, idag kommer kristin hem! omg! Får damp så glad jag är. Ska rita en teckning till henne som jag ska ge henne sen. HAHA! Jag skoja, fråga mig inte vad det kom ifrån? Men hon kommer hem vid 7-tiden har jag för mig, så tills dess så ska jag chilla lite. Härligt, hehe.



Jag saknar dig så sjukt mycket, min bebis... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0