♥ Klaga inte över för litet vind – lär dig segla istället...

Oh, gud vad jag hatar läxor. Har gjort klart matteläxan på ett sånt galant sätt. De två sista uppgifterna brukar vara de svåraste, men eftersom att jag är så grym så klarade jag båda två på någon minut. Är inte jag bäst? Jo man tackar, man tackar.

Idag är det som sagt Plugga/Städa dag. Har spanska, bild, matte och fysik. Allt till denna veckan eller nästa så säger bara lycka till asså. Fast, ibland känner man sig smart och då är det jättekul att göra läxa. Dock på bildläxan ska man kolla på tv och analysera reklamen, så det är rätt chill.




Haha, egentligen är det bara fysikboken på bilden som är den riktiga jag har. Matteboken är den lätta veriationen av den jag har och spanska boken är vår förra. Men hittade inte andra bilder.

Fin Kamel! HHAHAHA... bara vi som fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0