♥ Nej, enligt alla sidor osv så stämmer lejon in på mig till 100%. Jag är ingen jävla kräfta...

Hinner ju aldrig blogga på morgonen, så det blir ett tidinställt inlägg.



Tydligen så har forskare sätt att jorden har vridit sig lite, så stjärnteckena har ändrats. Dock, enligt mig så borde det väll vara dom som blir födda efter detta har upptäckts. Jag menar, min personlighet och sånt kan inte ändrats bara för att jorden har flyttat sig lite. Och en sak ba... HAHA, VAFAN ÄR ORMBÄRAREN? Men jag tror på horoskop. Eller.. inte sånna horoskop som kan se in i framtiden och sånt utan bara sånna horoskop som beskriver ens personlighet. För Lejonens passar in på mig till ungefär 80%.

Fakta: Så ser ditt riktiga horoskop ut:

Stenbocken: 20 januari till 16 februari.

Vattumannen: 16 februari till 11 mars.

Fiskarna: 11 mars till 18 april.

Väduren: 18 april till 13 maj.

Oxen: 13 maj-21 juni.

Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.

Kräftan: 20 juli till 10 augusti.

Lejonet: 10 augusti till 16 september.

Jungfrun: 16 september till 30 oktober

Vågen: 30 oktober till 23 november.

Skorpionen: 23 november till 29 november.

Ormbäraren: 29 november till 17 december.

Skytten: 17 december till 20 januari


http://maltesson.tripod.com/zodiaken/index.html <--- Läs om ditt stjärntecken här. Och ja... det stämmer in!


Tror du på horoskop och stjärntecken?







Kommentarer
Postat av: lizzzzzzzzzz

ahah ofta !

klart d nt stämmer?

jag kommer ändå alltid va lejon, !!!!!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 14:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0