♥ Öl smakar kladdklaka i lappland, ärru laddad? Ärru laddad, laddad?

Varför funkar det inte att bädda in youtubeklipp på denna datorn? Blir fan frustrerad, så går och fiskar. Nej, men har försökt lägga upp två grymma låtar men det går ju inte...

Kom hem ifrån konfan för ett ganska långt tagsen men har pluggat häcken (HAHA) av mig så har inte kunnat blogga. Har ju stort prov imorgon, så det är hemskt. Ska plugga ännu mer nu eftersom att jag inte fattar ett skit när det kommer till vissa saker... hehe.

Men har ni tid över så har jag två bra låttips: Never Stop - East West Rockers & Rock that beat - The highstreet allstars. Om man lyssnar noga på den första så låter det som att dom säger Öl smakar kladdklaka i lappland, ärru laddad? Ärru laddad, laddad? och den andra har varit min absoluta hardstyle låt så länge jag kan minnas. Rättså gamla låtar och så, men det är som jag lyssnar på right now som plugglåtar, hehe. Kul!




Ljudet fuckar röv hela tiden, så jag vet inte om det är lönt att kolla på det men ändå... spelade in det igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0