♥ Pretending like there's nothing wrong for so long gets tough.. Trying to smile is the hardest thing to do.. and all you really want is for someone to hold you and tell you everything is ok, you just have to let it all out.

Ska börja fixa till mig och sånt nu, sen beger jag mig in till stan för att träffa Alisya. Så ska vara där i stan ett tag, sen hämtar mamma mig så att vi kan åka till min moster för att hämta mitt pippi långstrumps täcke som jag älskar (a) Hihi, det är jättefint :$ Jag uppdaterar när jag kommmer hem, så att ni vet. Haha, pallar inte mig.

Så, nu ska jag klä på mig och sånt till Papers ♥ Älskar den underbara låten för tillfället, hihi! (Klicka på den så kommer den på spotify)



Hihihihi, mitt fina täcke ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0