♥ Skinny girls think they are fat. Fat girls think they are obese. Obese girls think they are super models, yeapppp obese girls are the happy ones .

God morgon alla! Eller ... god lunch? Vaknade vid halv 2, hehe. Mums. Älskar att sova. Eller nä, inte att sova för det märker man inte. Men just den sekunden då man vaknar efter 12 timmars sömn är så jävla härlig. Sen ligger man och drar sig i sängen. Gud vad jag älskar det!

Igår natt hade jag ingenting att göra, så jag letade upp gymnasier och sånt. Är ganska säker på ett, men inte hundra. Ska kolla lite till. Så ni vet. Idag ska jag hitta på något med någon, men frågan är vem! hmm... haha. Pallar inte mig.

ÅÅÅHHH! HATAR SÅNNA ÖGONBLICK, DÅ MAN FÅR PANIK FÖR ATT ENS MOBIL ÄR BORTA. SÅ LETAR MAN IGENOM HEEELA SÄNGEN OCH RUMMET. SÅ GER MAN UPP 10 MIN SENARE OCH DÅ LIGGER DEN DÄR MAN SATT FRÅN BÖRJAN! Hate it. Hände precis mig. Så förlåt om jag fick damp... hehe.



Haha, vet att ja ser sjukt läslig ut på bilden men lev med det ;$
2 dagar kvar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0