♥ So if you're too school for cool and you're treated like a fool... hmm. Palla!

åååhh, vad morgonen är seg. Efter en hel natts pluggande, så måste jag vakna med ännu med plugg? Jag pallar inte skolan och så är det. Mina ögon typ, dödar mig. Jag har nog aldrig haft såhär dåligt morgon humör innan. Någon som har några tips på att vakna upp pigg?

Skolan idag. Dagens: Slöjd, Lunch, Fysik. Bara två lektioner är ganska chilenare faktiskt. Fast långa lektioner men ändå. Nej, nu måste jag hoppa in i duschen eftersom att mitt hår dödar mig.



Väderflickan är tillbaka!







dagens väder är kallt, kallt, kallt, kallt, liiiiite varmare i alla fall, kallt, kallt, kallt. Men det ser ut att bli lite hopp för våren nu i slutet av veckan.

Kommentarer
Postat av: elisophie

hahah, vem kom på namnet väderflickan? ;)

2011-01-20 @ 09:58:28
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0