♥ SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 3/3!

Vad tycker du om Twilight-filmerna?
Svar: Jag tycker om den första jättemycket, fast dom andra två är lite för mycket. Jag tyckte inte om när jacob kom in och förstörde allting, hehe. Men helt ok. Ingenting jag skulle vilja sitta och följa eller så.

Vilken "genre" föredrar du i filmer? Asså skräckfilmer elr kärleksfilmer o.s.v.
Svar: Skräck, dans och komedi :) I den ordningen!

Tror du det är lätt för en svensk att bli stor i t.ex. USA?
Svar: Om man verkligen kämpar och har vad som krävs så är det nog ganska lätt. Lättare dock för folk som är födda i USA. Men man kan få vad man vill, bara man kämpar för det och inte ger upp.

Om du fick flytta till USA, vart skulle du vilja bo?
Svar: New York, California eller Florida!

Vilken kändis tror du att du skulle kunna bli riktigt bra kompis med om du kunde?
Svar: Hannah Montana! Haha, nej men typ... ja vafan. Vi kör på Miley Cyrus.

Trivs du i din klass/på din skola?
Svar: Ibland :)

Hur många gånger om dagen tittar du dig i spegeln?
Svar: Olika. I och med att min dator är brevid en spegel så kollar jag i speglen bara genom att kolla åt sidan. Men om du menar kolla i spelen och puffa till håret eller något sånt så minst 10.

Om du fick vara vilken kändis du ville för en dag, vem skulle du då vilja va och varför?
Svar: Om man fick ha personens tankar och känslor, så skulle jag valt eminem. Men om man skulle vara i personens kropp fast tänka själv liksom, så skulle jag nog valt Amanda. Nemos flickvän (a)

Vilken musiktyp är du?
Svar: Hiphop/Rap. Men lite RnB/Pop också ;)

Hur länge har du gått på piano och gitarr? Du är grym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: Haha, tack du! Jag har faktiskt aldrig gått på varken gittarr eller piano. Min morbror har lärt mig grunderna och sen har jag utväcklat mig själv genom att kolla på youtube och träna lite själv utifrån vad jag kan. :)

Vilka är dina bästa vänner just nu?
Svar: Hmm... Kristin och Tintin är la mina absoluta bästa. Sen finns det folk som också är väldigt nära som Sophie, Stina, Eleni och ja... andra peopels!

Vem har du hållt ihop bäst med under alla år?
Svar: Frida.

Vilket gymnasium ska du börja på?
Svar: Just nu lutar det emot Apelrydsskolan i båstad.

Har du några musikdrömmar?
Svar: Jaoo... en del.

Vad är ditt längsta förhållande?
Svar: Ett år och 3 månader. Like.. right now!

Har du bra självförtroende?
Svar: Långt ifrån!



Underbar ♥

Det var alla frågor! Har ni missat några, så finns det en flik där vid sidan där det står frågestunder. Kolla, kolla!


Där kan ni se allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0