♥ Tala inte med en dåre om en sten, om du inte vill ha den i huvudet.



That's pure beauty!

Har typ gjort klart mig till skolan nu. Känner mig lagom äcklig, eftersom att mitt hår är i stadiet på att börja bli fettigt och jag hinner inte duscha nu. Fett äckligt :) Men jag får stå ut en dag. Fick även ont i magen nu, kul va? Haha, inte precis tycker jag. Men jag får stå ut för dagen.

Efter skolan så ska jag ha en typisk svensson-söndag. Städa och Plugga. Ja, alla gör det på söndagar men jag gör det på vardagar, hehe. Jag har ett viktigt prov om exakt en vecka och även ett projektarbete som ska vara inlämnat samma dag. Har också matte diagnos några dagar senare, plus ett arbete som ska vara klart. Vi har en läx-bomb i skolan. Jag hatar det...

Men gittar till skolan typ, nu. Ska bara borta tänder och packa. Vi hörs senare, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0