♥ U-N-D-E-R-B-A-R!

Rubriken säger allt! Filmen var bäst, no snack om saken! Loved it! Faast... dock blev jag ännu mer deprimerad. Jag vill också daansaa. Träningen börjar inte förens om 4,5 veckor. Döda mig, snälla!

Nu är det dags för Step Up 3. bara namnet är underbart. Ska vara i 3D också, men jag är inte säker på att nerladdningen har 3D funktionen i sig. Får väll testa och se, haha. Men i think that this is the last inlägg for the night. Pallar inte mig ibland asså.. Ha-Ha.



Moose är med i denna också. Om ni sätt 2an vet ni vad jag snackar om ;) Älskar Moose. Min favoritkarraktär i hela filmen, hihi ♥ 

Update: Omg, vet ni vad? Ni vet hon Alison från typ camp rock och det? Hon är med i denna filmen också. Snacka om Awesome! Älskar henne!

Godnatt folks!

Kommentarer
Postat av: Linn

visst var den BRA?! Lite seg men ändå, awesome dans :D

2011-01-06 @ 11:33:40
URL: http://welcometomyworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0