♥ When i see your face and your perfect smile i getting this butterflys all over my stomack. I guess I miss you...

Hehe, förlåt om jag inte har skrivit men det har varit en riktigt fullspäckad dag, men även en minnesvärd dag som jag aldrig glömmer!

Efter skolan stannade jag kvar på läxhjälp en stund. Inte så intressant och det gick inte så bra. Smsade mest, hehe. Sen drog jag till ''Laröds Centrum'' med amanda och hanna och snackade lite typ. Efter det drog jag hem för att käka och hämta lite pengar.

Sen vid 6-tiden så åkte vi till stan för att spela Laserdome! Fy och fy vad kul vi hade!!!! Skriver mer om det i nästa inlägg. Altså, vad som hände och lite sånt. OCH NI, JAG KOM FÖRST AV 12 ST. SNACKA OM ATT JAG ÄR GRYM! Har heller inte spelat på 3 år :)

När jag kom hem vid 8 - halv 9 tiden så hjälpte jag effie med hennes design. Såhär blev den: http://emollerstrom.blogg.se/ Säg gärna vad ni tycker :)

Tack för en härlig dag Sophie, Karin, Kristin och Amanda. Vi ska verkligen göra om detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0