♥ Would you kill to prove you're right, would you lose without a fight.

Haha, texten i rubriken är en del av min låt som jag håller på att skriva. Helt fail...

Slöjdläraren var sjuk, vilket inte var så kul. Ville göra klart min tjocktröja som jag håller på med. Den kommer att bli grym! Hade verkligen tänkt att jobba röven av mig för att den skulle bli klar så snabbt som möjligt, men nä. Så var hon sjuk. Varför är alltid musik-, sljöjd- och bildlärarna sjuka? Asså... alltid? hatar det!

Menmen, man ska se det ifrån den ljusa sidan. Får en heeeeel förmiddag till att plugga fysik. Det behövs verkligen. När jag sitter och pluggar de första 10 av typ 45 sidorna så inser jag att jag verkligen behöver ägna resten av dagen för att plugga. Herregud. Dock får jag 1200 av pappa och 400 av mamma om jag får MVG på detta provet. Jag säger bara det... fett!



Jag älskar dig ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0