♥ You don't know how sick you make me. You make me fucking sick to my stomach, every time i think of you i puke!



Jag just nu med pringles ♥ Mamma körde mig ända till maxi klockan halv 9 på kvällen för att köpa det och mjölk. Snällt va. Dock hade dom inga goda smaker där. Man borde ju tycka att det borde finnas mer att välja på, men ikke. Så jag tog souer cream & onion och den var faktiskt helt okej. Slår absolut inte orginalet och paprika smak men ändå.

Blogg.se har typ fuckat för mig hela dagen, så har inte kunnat uppdatera. Men har knappt haft tid heller. Körde ett 4 timmars långt träningspass på impulse idag, vilket motsvarar 8 danser. Var ju på öppet hus idag och oj oj oj vad jag har saknat detta underbara tinget ♥

Efter det så åkte vi hem till moster för att käka lite pizza med kusinerna, vilket var härligt. Älskar min familj, för alla har typ mer än en hund så vi satt där med fem små hundar i soffan. UNDERBARA hundar! Älskar mina vovvar Minus, Mirzet, Nicki, Suki och Bimbo. Minus är den svarta hunden som ni har sätt på någon bild där nere. Underbart!

Blev ett långt inlägg pga av bloggfelet innan, he-he. Nu ska jag kolla lite film och sova. Har somnat skit tidigt nuförtiden. Älskar det faktiskt, hehe. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: elisophie

nomnom, pringels 8D

2011-01-23 @ 09:37:40
URL: http://elisophie.devote.se
Postat av: linnea

svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

http://rruffzan.blogg.se/2011/january/dagens-fraga.html

2011-01-23 @ 12:22:40
URL: http://rruffzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0