STRANGER

Jag kommer inte ihåg första gången jag såg dig, men jag kommer ihåg att jag såg dig varje dag. Vi tittade ''diskret'' åt varandras håll hela tiden, och när våra blickar möttes log du och mina fjärilar i magen släpptes ut. Det var riktigt längesen sist jag kände den känslan. Den äkta känslan av endorfin. För ett utseende? Lite ytlig är man nog alltid.. Vi snackade lite, fast jag var blyg. Försökte söka skydd bakom Nikita för att jag var rädd för att göra bort mig. Damn, du är så jävla fin. Jag saknar dig redan och får aldrig träffa dig igen!

Juste.. kollade på klockan och insåg att den slog över tolv för ett tag sen. Inte så konstigt att detta inlägget började med lite emotion-talk. Tyckte det behövdes. Jag har inte druckit mjölk på 12 dagar. Äkta skånemejerier-mjölk ♥ Tyckte att ni skulle veta det. Jag saknar det och jag har abstinens. Lika så för min Bram.

Förlåt som fan för bilden. Men det var verkligen såhär...



Kommentarer
Postat av: molly

mannen, bilden är helt ok!!!! <3

2011-07-11 @ 01:33:27
URL: http://ekelunds.devote.se
Postat av: Amanda Sirenlid, finns på facebook!

jätte fin blogg verkligen!

2011-07-11 @ 08:55:32
URL: http://amandayes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0